Mamma til snart 4 Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 hva har dere kjøpt?? og hvilket merke ville dere anbefalt, er veldig mye sorter, vannskelig. men bør jo ha en rimelig pris også da..
Gjest Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg har en manuell avent, funka kjempe fint sist og det gjør det sikkert denne gangen også
Mamma til snart 4 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 har sett på den, men noen som vet hvordan den elektriske er i forskjell? var på apotek 1 idag, da kom de med en ny type som heter Harmony, om den står det: Harmony er den første og eneste manuelle brystpumpe som har mulighet for 2-fase pumping - etterligne barnets ammerytme ved pumping av to forskjellige faser. ideel for korte perioder og sjelden bruk.. men jeg holder en knapp på avent da. .
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Manuell Avent! Da kan du styre mer av "spruten" selv. Hvis du blir nødt å pumpe deg flere ganger daglig pga ett eller annet, så kan du leie elektrisk på apoteker i noen uker. For meg holdt det i massevis med den manuelle.
Mamma til snart 4 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2007 takk for svar, da blir det nok manuell avent;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå