refluksmor + spire i magen Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg så du hadde skrevet på ett innlegg, Jeg har også en gutt på 3 år født 5 juli 2004, venter en liten i april 2008, jeg er født i 81. vi får følge hverandre oppover, :)lykke til
familien kaos- komplett Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 hei, klarer ikke la være å spørre jeg, er du fra halden??
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 hihi jeg er født i 82, lillegutten min ble 3 år den 19 juli, vi får følge hverandre ja, håper det går bra for oss begge og at vi får hver vår baby i april
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå