snartmammapåny Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Sitter å skal framkalle noen bilder av knerten som skal rammes inn og henges på veggen, men har ikke snøring på hvilket format jeg skal velge. Tenkte å kanskje henge to eller tre sammen, Noen kanskje for seg selv, noen i slik ramme med flere bilder i. Hvilke format fremkaller dere bilder i? Hva passer til å henge på veggen? Har ikke kjøpt rammene ennda, så de kan tilpasses litt etter bildene;) Så hvilken format passer på veggen, hva blir for lite og hva blir for stort (om det kan bli for stort da;))?
MTMT Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Ett års bildet som jeg har tatt av jenta mi hos fotografen er 30*40 cm. Det er ganske stort, men veldig fint siden det er tatt hos fotograf. Har fremkalt noen bilder av barna som jeg har tatt selv, og de er på 13*18 cm. Det er egentlig litt lite om du skal ha bildet hengende helt alene. Da ville jeg valgt en str midt i mellom disse to... 20*25 kanskje? I en ramme med plass til to tre bilder passer det nok godt med 13*18.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå