Gå til innhold

Rekort i muffins-spising:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har snuppa til Dailis:-))

Makan til jente som slukte muffinsen, nesten så vi ikke rakk redde papiret før hun slukte det med - hihihihi, en så liten kropp og så utrolig matglad:-) Det er morsomt å se!

Lille rosa har også god apetitt, men det tempoet der slår hun altså ikke:-) Kanskje det har noe med noen storebrødre å gjøre Dailis?

Takk for oss, og atter en gang jenter - Den dama er RÅ på kaker altså!!

Jeg er mett ennå og nå skal sambo lage middag............men jeg får vel presset i meg litt til;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..........jeg haaaaaaaater skrivefeil altså;-)))

Skrevet

He, he....skrivefeil er min spesialitet om dagen.

Storsøster har klart å vippe flere av tastene av tasturet, space tasten funker dårlig og hel masse annet tull.

Må omtrent banke på tastene for å få det til, men ofte går det litt fort og jeg ser ikke at bokstaver mangler...:-)

Men, men det er jobb pc - får vel skikk på den når permisjonen er over.

Storebrødre er gode forbilder - også for muffinsspising:-)

Skrevet

Hehe, ja hun har vel lært å grabbe til seg;)

Har sikkert med storebrødrene å gjøre, hehe.

Du skulle sett når hun virkelig tok av senere...men resultatet ble kakeløst, men for noen forsøk, hihi.

Og disse ordene hun kan....kake, godt, nam, drikke...kanskje ikke uten grunn hun er i godt hold, hehe.

Og jeg finner kakesmuler på alle mulige steder, hehe..

Takk for at dere kom, det var veldig koselig, selv om stuen ikke hadde plass til alle sammen..Neste år må jeg jobbe med værbestillingen, jeg tror jeg gjorde noe feil et sted...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...