Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Har de dårligere oppsugningsevne så det blir mer ubehagelig å ha dem på? Hvor kjøper man dem? Ligner bleiene mer på truser?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Ja, de skal være sånne. Skal vistnok være ubehagelig å gå med når du har tisset. Jeg kjøpte min på en helt vanlig kiwi butikk. koster 50 kr? Husker ikke helt. Prøvde på sønnen min, men funket ikke for han. Han gikk i nesten 1 time med bæsj i bleie uten å si noe. Så han hadde det ikke ubehagelig.De ser ut som bleie, men skal funke som truse, tror jeg. Bare litt bedre enn truse da.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Du kan ikke måle effekten av disse bleiene pga av en bæsjebleie. Disse bleiene skal bli ekstra våte når barnet har tisset, bæsje føles jo på samme måte uansett hvilken bleie barnet har bæsjet i.
Amarie Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg var også på jakt etter sånne bleier da sønnen min skulle slutte med bleier i sommer, men det var like greit at jeg ikke kjøpte dem. Tror det er forsøk på å skape et kunstig behov. Skal man slutte med bleier, så tar man av bleia. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå