Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 fra rompa etter at jeg hadde vært på do istad.. 7 uker siden jeg fødte.Hva kan det være?Det var bare en dråpe kanskje også var det greit igjen
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Har tenkt på det men jeg kjøpte stikkpille på apoteket for 3 uker siden ca og brukte stikkpillene i 1 uke og etter det har det vært bra... men nå kom det litt da... kan hemoridene komme tilbake så fort?Og når jeg trodde jeg hadde det kjente jeg ingen klump.. kjenner man alltid det om man har hemoride?(Når man kjenner etter liksom..)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 har desverre ikke noe svar til deg men du kan jo søke på diverse legesider på nettet og se om det er noe hjelp. lommelegen.no doktoronline.no helsenett.no
TurboTheo07 + Spire08 Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Jeg trodde også at jeg hadde fått hemorider da jeg begynte å blø etter å ha vært på do. Men det var det ikke,det var en rift i endetarmen...Den sprekker opp hvis jeg har hard mage osv. Jeg syns det var vondt å gå på do,så fikk jeg forstoppelse og alt ble ti ganger verre. Hvis du har vondt er det hvertfall en bedøvende krem å få på apoteket reseptfritt. Ikke noe greit med de plagene som kan komme etter fødsel heller! Hemorider vet jeg lite om...Men tror du skal kunne kjenne om du har de,klump enten innvendig eller utvendig. Skal visst være ondt å sitte sa legen min,det hadde jo ikke jeg ... Håper du finner ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå