♥pilutta♥ Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Vi har akkurat vært en uke på ferie i Danmark, og nå skal jeg si det var godt å komme hjem. I går startet utbruddet av vannkopper, og stakkars gutten min har det ikke godt. Han er 7 måneder, bare.. Noen som vet hvor lenge jeg må regne med at dette kommer til å vare? Stakkars gutten min:-(
nick39 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Du må regne med 2-3 dager viss han plages, da tenker jeg på feber. Prikkene ca litt over en uke. Elste jenta vår hadde bare noen få prikker og kjente ingenting. Men stakkars minstejenta vår (da 9 månder) hadde MASSE prikker i ansikte/hode/inne i munnen/ørene/nesen og immellom beina. Mye feber og hovne mandler. Utrolig det kan være så stor forskjell på søsken.
Odine! Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Virker det som han klør mye? Vår jente klødde masse, så vi måtte til legen og få medisiner. Hun klødde vel ca ei uke, vi brukte hvitvask og medisin med antihistaminer. Utslettene hadde hun mye lenger, det ble etterhvert skorpe på dem som falt av. God bedring til sønnen din!
♥pilutta♥ Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 Takk for svar, begge to:-) Han er full av prikker i ansiktet og hodebunnen, har heldigvis litt mindre på kroppen. Det virker som om det klør en del, ja.. har kjøpt noe tilsvarende hvitvask som jeg smører på, men det går så lett av igjen.. Han har litt feber, nå var tempen på 38,3. Lymfekjertlene bak ørene er store, men det betyr jo bare at kroppen jobber med å bekjepme viruset.. Håper så inderlig at han er bedre i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå