Gå til innhold

Hva gjör jeg naa da?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil absolutt ikke ha NOEN middager. Holder paa aa bli spör her!

Videoannonse
Annonse
Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Hei du=) hvor gammel er han? Gutten min nekta å spise noen av de middagsglassene i en periode,men etter e beg å krydre dem (ikke salt) så spiste han som bare det:)

Gav rådet til ei venninne òg,og han beg oxo å spise de da:)

Skrevet

Han er 19 mnd naa og glass er det lenge siden han nekta aa spise.

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Oki,da blir det vanskligere gitt..hmmm. Ingenting du vet han liker godt,eks erter eller gulrøtter?

Skrevet

Pjokken spiste omtrent bare frukt og middag en periode. Men nå har det gått seg til med alle de andre måltidene også.

Om han ikke vil ha middag så kansje du rett og slett bare skal la han få slippe å spise middag? Ikke stresse med det? Server han som vanlig, la han sitte med maten en stund og så rydde bort, for så gi han neste måltid som vanlig.

Tror det går i perioder med hva de spiser. Og så finner de ut av det etter en stund.. :-/

Skrevet

Har du prøvd pastaskruer(vi bruker fullkorn)...tror det skal være en sikker vinner hos de fleste små...

Skrevet

Han var glad i alt för, naa vil han ikke ha grönnsaker, fisk eller kylling. Uansett om det er biter eller jeg moser. Han kan spise pölsebiter, men kan ikke gi han det hver dag heller.

Skrevet

Han elsket pasta för, men naa - nei!

Skrevet

Kanskje du har rett. Kanskje jeg skal ta en pause. Problemer er at vi har middag her som siste maaltid. Vanlig her siden det er varmt, er paa farten, hjem seint fra jobb osv. Skal pröve aa forandre paa det först kanskje, saa faar han alltids enda et maaltid för han legger seg.

Skrevet

Kinkig om det er siste måltidet ja... Måltidene våre måtte reguleres etter barnehagestart. Kansje det skjer med dere også.. Men det hjelper vel deg lite akkurat nå. Uansett så tror jeg det er lurt å ikke stresse. Han sulter vel ikke? Om han spiser andre måltid i løpet av dagen, mener jeg.

Skrevet

Han spiser mindre enn för, men fortsatt bröd, gröt og frukt i löpet av en dag.

Vi kommer til aa "normal" middagstid i Norge, men det ser ut til at jeg maa gjöre noen forandringer för det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...