SuperGlad Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 hadde 10 min mellom hver kynner med menssmerter i går kl 17 å utover. Sov sånn halvdårlig i natt, å i dag har det vært 4-6 min mellom dem. Var på føden i går til sjekk siden det er så tidlig, men de i går hadde heldigvis ikke gjort noe mer med modning å åpning så jeg ble sendt hjem å skulle komme ned hvis de ble hyppigere eller vondere. Å siden de var hyppigere i dag dro jeg nedover, men heldigvis hadde ikke kynnerne gjort noe innvirkning til da heller. Så fikk beskjed om å bare dra hjem, slappe av, å ringe på hvis det ble rievondt.... Så her ligger jeg i senga å venter da.... enten så slutter de, fortsetter som før i x antall timer/dager eller så blir de rier...... Selv om det bare er kynnere så tar det på!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Uff da, ikke så ok, for du har vel noen uker igjen? Lykke til, håpe det roer seg ned igjen!
SuperGlad Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 har termin 26 september så jeg er 33+5
Nit@™ Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Skjønner deg godt! Gikk med mer eller mindre regelmessige kynnere i 2 uker før minsten kom. Noe som førte til 2 "falskalarm" besøk hos JM, for jeg var sikker på at ting var på gang. Følte meg litt "noldus" dahh... 4.gangsfødende og greier.... Det er sliiiiiitsomt.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 ikke for å skremme deg, men jeg hadde masrier i nærmere en mnd :-S siste kontroll før tuppa kom var jeg så lei at jeg bare ville skrike til jm at hun måtte dra babyen ut der og da.. Hvis dere har badekar så hjelper det litt å sitte der Hvor langt er du på vei nå? er det ok om det går over i rier eller??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Det er jo best å holde babyen lengst mulig inne i varme magen, men om det blir fødsel så går det helt sikkert kjempefint:-)
Mulle :) Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Kan h*n godt holde seg der i noen uker til .. Så slipper h*n å være så lita ;-) Lykke til. Håper det går over
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Huff stakkars snuppa. Må være tungt å gå sånn!! Håper det gir seg snart og at du holder Philip der inne noen uker til
SuperGlad Skrevet 11. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2007 er 33+5 å siden de stoppet riene for 2 uker siden å gav meg 2 lungemodningssprøyter så stopper de ikke riene hvis de starter på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå