Gå til innhold

Rar surklelyd inni magen...flere som hører dette????


Tessa-81

Anbefalte innlegg

Når jeg bøyer meg ned og magen kommer i klem, hører jeg at vannet i magen er i bevegelse. Er mye surkling og "vannlyder" i magen. Var nettopp hos jordmor som sa jeg hadde normale mengder med fostervann, men glemte å nevne for henne at det er innimellom rare lyder fra magen. En knirkelyd kan høres av og til. Flere som har merket dette? Rart spørsmål kanskje! hehe:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, har akkurat opplevd det to ganger idag...syntes det var litt rar følelse. Første gangen lurte jeg på om det var vannet som gikk,det knepte liksom inni magen, har to uker til termin, men det var det vist ikke. Og senere var det som om ei boble som sprak inni meg, helt merkelig følelelse. men har fremmdeles ikke "mista" vannet, desverre.

Sikkert bare junior som holder fest der inne, avskjedsfest, for nå skal han jo snart ut i verden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:-D Det er sikkert det ja, de holder fest der inne og beveger seg alt de kan for å trene seg opp til fødselen. Jeg synes det er kjempe rart når de lydene kommer og klarer ikke presse magen så sammen at det kommer slik lyd. Når jeg skal bøye meg frem for å ta glasset som står på sofabordet, venter jeg bare på skvulpelyden i magen! Artig at flere har det på samme måten. Vi har like lenge igjen. Håper vi slipper gå over. Venter hver dag selv nå på at det skal begynne å skje noe.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...