Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det hjemmelaget pizza,og sambo er ute og leier film nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har grillet idag vi.. Så skal ikke ha noe mat i kveld.. Men blir nok litt potetgull på bordet etterhvert tenker jeg...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Grønnsakssuppe (hva man fyser på når man er gravid, sambo bare smiler) og den mars og venus filmen :o)

Skrevet

Jeg trodde jeg ble alene i kveld siden min kjære skulle jobbe :) men så ringte han og sa at han kommer tidlig hjem i kveld likevel og at han har kjøpt med biff til meg :) heldiggrisen meg hihi.

Skrevet

vi skal bare bestille oss pizza. + potetgull og dipp og smågodt. knis:P

Skrevet

Me skal eta nykokt krabbe, nam nam. Etterpå skal eg legge meg og kvile hodet etter å ha stått timevis i telefonen med hersens norwegian.

Skrevet

ER alene så har bestilt meg peppes film deal. Med mars og venus :D

Skrevet

Vi skal ha ei kyllingform med bakt potet til og salat. Nam,nam. Og så har jeg en pose smash på lur til etterpå:)

Skrevet

Sambo skal lage biffmiddag til oss to, minsta har lagt seg og de to store sover borte:-)

Skrevet

Er alene hjemme i kveld så skal lage meg kylling og ris(sambo liker ikke det) så skal eg sikkert spise kake.. har masse kake igjen etter 1 års dagen te gullet i dag:)

Skrevet

Skal ha chicken curry til mat nå snart og så blir det Chips og dipp etterpå. =)

Skrevet

Tacoooooooo :D

Skrevet

pizza her også, samboer er ute å kjøper pluss leier film.

Skrevet

Sambo er ute med en kompis, så jeg koser meg hjemme alene.

Nettopp spist taco, og i skapet venter potetgull med ost og løk på meg. Tar den så fort maten har sunket... :-)

Skrevet

Burritos,nam! Kaffe etterpå og smågodt. Ligge på sofaen med aviser og sikkert en film, I LOVE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...