Fikk gutt 010607 Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Sønnen min på 2,5 mnd hadde veldig mye slim i avføringen i natt og i dag. hatt veldig vondt i magen. Noen som vet hva det kan være??? Han har også vært veldig klam et par dager. Plutselig blitt kald og så plutselg varm. Liksom ikke klart å regulere kroppstemp. Håper på svar
Motti Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Hei, jeg vet ikke hva dette kan være, men hvordan ser du at det er slim? Er det blankt? Gir du bare mm?
Fikk gutt 010607 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Ja det er helt blankt. ordentlige slimklumper. gir litt tillegg på kvelden. bare 40-50 ml i tillegg til mm.
Motti Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Nei, jeg vet fortsatt ikke, men hør med helsestasjonen på mandag. Kanskje han ikke tåler mme så godt? Jeg ga også gitt litt mme på kvelden før (mi tulle er født 2.juni), men byttet til den Nan-typen med mindre melkeproteiner, for avføringen "skummet", som såpebobler...Har ikke opplevd det med den typen mme, men bruker det ikke nå.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Chiquita har ganske ofte litt slimete avføring. Ho får berre mm, og har vanleg mm-bæsj (oransje med gule små klumpar) men også litt slim i tillegg. Det varierer litt kor mykje det er (ikkje slim alltid liksom) Men trur ikkje det er noko farlig.
AneB Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Min lille hadde det rundt 7 mndr. Var til legen, og legen fikk se bleien men hun sa det ikke var noe galt. En uke etter fikk hun første tanna, og da ble bæsjen normal igjen. Men det var ikke klumper da, bare slimete greier. Hun har hatt det en gang siden også, rett før det kom flere tenner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå