Mulle :) Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Sitter her alene, mini sover. Eldste reiste på hytten med pappaen Så er det BRANN kamp på tv. Har bestilt med peppes pizza. Men film. Så blir det film etter kampen Og jeg fikk den nye mobilen min Jeg som mistet min Kos dere alle sammen
Nit@™ Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Høres ut som du har noen flotte "slaraffentimer" foran deg ) Kos deg med fri!
celodi Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Høres ut som du koser deg ja!!! Ha en suuper kveld da=)
varg veum Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 høres ut som en fiiin kveld...no må brann bare vinne.. Her er gubben reist til byn for å se kampen å turbo er hos nabogutten så jeg å lillegull sitter her å ser kamp alene... forresten bilde av de i BA i dag:)
Mulle :) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2007 Åhh og jeg som ikke har BA Ja BRANN skal vinne. Blir jo så deprimert når de taper..
Gjest Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 hehe kose deg da snuppa har du ny tlf igjen?? var det ikke du som tråkket på tlf din for en stund tilbake også da?
Mulle :) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2007 Hehe jo.. Dette er 3 etter den :S Kjøpte ny da jeg tråkket på den. Så ville jeg ha en ny til etter en stund og for 3 dager siden glemte jeg mobilen på taket på bilen da jeg satt Lucas inni. Så fant jeg det ut innen noen min men da hadde noen tatt den :'(( Da måtte jeg gråte litt ja ikke bare er tlf borte. Men alle nr og bilder og vettu
Gjest Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 hehehe du altså uff,, skikkelig dritt når bildene blir borte ja. Jeg var skikkelig heldig sist jeg måtte bytte mobil,, fikk plutselig et innfall om at jeg skulle overføre alle bildene fra mobilen og til pc (bilder fra barsel, bilder av pappa o.l.) dagen etter at jeg gjorde det så streiket tlf...
Mulle :) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2007 Åhh så flott du fikk de over. Jeg mistet jo alle bilder fra barsel da jeg tråkket på mob Var trist en stund ja. Men no har jeg fått ROOOOSA mobil
Gjest Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 JAH da var jeg glad ja usja, sånt er sååå trist! Men grattis med rååååsa telefon da du hehe får krysse fingrene for at denne varer en stund hehehe..
Mulle :) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2007 Ja håper no det.. Siden jeg elsket den som jeg mistet. så har jeg bare bestilt meg en nyere utgave da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå