Gå til innhold

Kan det bli bedre :o) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her alene, mini sover. Eldste reiste på hytten med pappaen :) Så er det BRANN kamp på tv. Har bestilt med peppes pizza. Men film. Så blir det film etter kampen :) Og jeg fikk den nye mobilen min :) Jeg som mistet min :(

Kos dere alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har noen flotte "slaraffentimer" foran deg :o)

Kos deg med fri!

Skrevet

Høres ut som du koser deg ja!!!

Ha en suuper kveld da=)

Skrevet

høres ut som en fiiin kveld...no må brann bare vinne.. :)

Her er gubben reist til byn for å se kampen å turbo er hos nabogutten så jeg å lillegull sitter her å ser kamp alene...

forresten bilde av de i BA i dag:)

Skrevet

Skal bli deilig :o)

Takk

Skrevet

Åhh og jeg som ikke har BA :(

Ja BRANN skal vinne. Blir jo så deprimert når de taper..

Skrevet

hehe kose deg da snuppa :) har du ny tlf igjen?? var det ikke du som tråkket på tlf din for en stund tilbake også da?

Skrevet

Hehe jo.. Dette er 3 etter den :S

Kjøpte ny da jeg tråkket på den. Så ville jeg ha en ny til etter en stund :P og for 3 dager siden glemte jeg mobilen på taket på bilen da jeg satt Lucas inni. Så fant jeg det ut innen noen min men da hadde noen tatt den :'(( Da måtte jeg gråte litt ja :( ikke bare er tlf borte. Men alle nr og bilder og vettu :(

Skrevet

hehehe du altså :) uff,, skikkelig dritt når bildene blir borte ja. Jeg var skikkelig heldig sist jeg måtte bytte mobil,, fikk plutselig et innfall om at jeg skulle overføre alle bildene fra mobilen og til pc (bilder fra barsel, bilder av pappa o.l.) dagen etter at jeg gjorde det så streiket tlf...

Skrevet

Åhh så flott du fikk de over.

Jeg mistet jo alle bilder fra barsel da jeg tråkket på mob :( Var trist en stund ja. Men no har jeg fått ROOOOSA mobil :D

Skrevet

JAH da var jeg glad ja :) usja, sånt er sååå trist! Men grattis med rååååsa telefon da du hehe :) får krysse fingrene for at denne varer en stund hehehe..

Skrevet

Ja håper no det.. Siden jeg elsket den som jeg mistet. så har jeg bare bestilt meg en nyere utgave da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...