Gå til innhold

reise med ettårin til india...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å reise med en ettåring så langt.. og til et slikt land? Har lyst til å overraske samboer me en tur dit til bursdagen hans... vi begge har kjempe lyst til å dit... men har ikke lyst til å dra fra bebis 2uker! Vil ha ho meeeed!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I disse tider med flom og sykdommene som følger med ville jeg holdt meg unna..Men de blir vakinerte og slik,men jeg hadde ikke tørd slik som tilstanden er der nede nå!Men jeg er muligens litt hysterisk;)

Skrevet

Så lenge man tar de forbehold som er, så TA HO MED ;) Jeg er IKKE hysterisk, vi har nettopp vært i Tyrkia med vår 8mnd. datter, ha med glassmat/grøt, bare drikk vann fra flaske, beskytte godt mot solen, ikke slippe gullet av syne ;) Osv osv..... Det verste med en så lang tur i mine øyne er den lange flyturen, lett å få luftveisinfeksjoner, vår mini fikk halsbetennelse når vi kom hjem, men turen var verdt det!

Skrevet

jeg har vert til india med smaa barn mange ganger 4 MND, 5 MND OG LITT OVER 1 AAR og alle gangene har det gaatt veldig bra uten sykdommer og slik..

men selvfolgelig saa maa du a noen forhondsregler med mat og drikke vi tok med alt fra norge, men det er fulgt mulig aa kjope nedi der ogsaa..

og ungaa fremende kysser og klemmer paa ungen saa gaar det helt sikkert bra..

flyreisen gikk ogsaa bra da de er veldig hyggelige paa fyet og er du heldig saa faar du saan boks som ungen kan sove i det gjorde vi..men ver forsiktig med aa ta paa lufta over deg da ungen kan bli syk av den og hvis du maa ha luft saa kan du evt styre den unna ungen eller ha pa den et teppe..

ha fin tur!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...