conney skal ha nr 2:) Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg har i hele natt hatt menssmerter i magen, men har ikke vært så ille at jeg ikke har fått sove, men har våknet av vondter.. sånn innimellom i dag har jeg hatt menssmerter og mageknip, det føles som jeg må bæsje hele tiden?og jeg går faktisk på do og det kommer noe ut,, Vet at jeg har modningsrier, jordmor har oxo sagt at jeg er begynt å bli moden.. Hodet festet..Jeg har også veldig nedpress i underlivet.. Men så lenge smertene gir seg så føler jeg at jeg ikke trenger å ringe føden/jordmor.. Men er det noen andre som har det slik?
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Kjenner meg veldig igjen i sånn du har det.... jeg er 36 uker idag.. jeg vet ikke om hodet er festet enda, men alt tyder på det.. har veldig nedpress...og jeg syns til og med magen har sunket en del!! Skal til jordmor nå på mandag så blir spennende å høre hva hun sier
Snusmusa Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Har det akkurat som deg! Hvor lenge går det mellom vondtene dine da ? Har heller ike ringt føden- kanskje noen som har erfaring og kan svare oss ...?
@nne p@ l@nne Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Har hatt det sånn i flere uker nå jeg, men ingenting har skjedd. Veldig slitsomt. Skal på kontroll i morgen og da skal jeg bli forlanget å bli sjekket for å se om jeg i hvert fall har modnet litt slik at smertene ikke er forgjeves. Er snart i uke 39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå