Håper_på_en_til=) Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Lurer slik på om berberisen skal taes utenom måltider, eller rett før maten. Det står "taes før maten" Er det da dumt å ta det elene, eller må jeg alltid spise etterpå?
liten frøken ventes i mai:) Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Har ikke noe svar til deg altså, men bare lurer på hva det er. Finnes det noe som øker sjanesn for at spiren blir sittende?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg tar det før maten fordi at selv om det ikke smaker noe særlig når jeg drikker det, så får jeg en rar smak i munnen en stund etterpå. Litt sånn sterk smak. Jeg regnet med det var derfor det skal taes før mat så man ikke får det? Ellers vet jeg ikke. Tar dette selv, og håper spiren sitter snart :-) Babyklister, mest kjent som fosterklister er en homeopatisk medisin som skal hjelpe blodgjennomførselen til livmoren, så det skal hjelpe embryo å feste seg samt det skal forebygge spontan abort. Det heter Berberis Fructus Comp D4 og vi kjøper det på internett fra danmark fra www.netspiren.dk Her i Norge har de det på apoteket, men de har bare berberis fructus D3...det skal være D4 og med comp. De på apoteket sier det er det samme men det er ikke helt det samme. Så er bedre å bestille fra danmark :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå