Maud Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Her er det bursdag i stua. Minstemann er 2 år og det er veldig rart. Han ble jo nettopp født... Han skjønner ikke all verden av at det er bursdag, tror jeg. Kanskje det blir annerledes i morgen når det kommer gjester hit. Han er opptatt av at han skal få krone i barnehagen på mandag :-) Nå blir det et sjokoladekakerush her i huset, det er bare 12 dager til storegbror også skal feires.
Ronja65 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Gratulerer med dagen. Tenk til jul så blir han storebror også. Det blir kjempefint:-)
strikkballen Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Gratulerer! 2 år er en herlig alder synes jeg. Alt ble mye lettere da, de sover bra, snakker og gjør seg forstått og må ikke passes fullt så mye på så de ikke skader seg hele tiden. Det var først da store-junior ble to at jeg klarte å forestille meg at det gikk an å få en til (han var en krevende baby)... Og to måneder etter ble lille-junior "laget". Og snart er han 2. Gleder meg! Akkurat nå er han litt krevende, får mye tenner på en gang, og "jeg-vil-gjøre-og-ha-alt-det-jeg-bestemmer-hvis-ikke-skriker-jeg-så-høyt-jeg-kan alderen" er i gang for fullt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Gratulerer med stor gutt i huset:-))
Rusketuska Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Gratulerer med 2 års dagen ;0) har to tette bursdager her i huset og. 4 dager imellom, men med 10 år ;0))
Tiggywinkle Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Gratulerer med dagen. 2 år er en strålende alder synes jeg også. Selvtillit tiltusen, sier mye morsomt og elsker alle rundt seg uforbeholdent:-) Kos deg med 2 åringen - håper vi sees i morgen. Klem
Travelmor Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Gratulerer 2 år! Det er en herlig alder. Det er jo litt pes når bursdagene til barna er samlet. Samtidig kan du puste letta ut de andre månedene i året:-)
Karomamma Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Gratulerer med stoooor gutt!! Koselig med 2-års dag i heimen og med krone i barnehagen så klart
Plutseliten :) Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Gratulerer så mye med 2 åringen din!! Herlig alder,håper dere får en flott feiring i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå