Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Hadde dere sex bare på EL dagen? Altså dagen før eller på selve EL dagen? Eller hadde dere sex i dagene før det igjen også?
conney skal ha nr 2:) Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Vi hadde sex hele tiden/hver dag, men ærlig så husker jeg ikke, for jeg vet ikke når jeg hadde el.. sluttet å teste meg for el etter vi hadded prøvd en stund...Jeg fant ut det var like greit å bare ha sex og se hvordan det gikk.. Nå venter jeg gutt 1 sept..
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Hadde sex hver dag den mnd og 4 ganger på el dagen + 3 dager etter el.... Venter gutt 6 sep :-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Hadde sex på EL dagen og dagene før å etter Om jeg husker rett så va det ikke bare en gang om dagen heller..
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 min ble unnfanget 8 dager etter EL ifølge UL..
Mor til en stor og en liten Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Min ble unnfanget rundt samme dag som første dag av el, iflg ul termin. Men, nå skal det sies at vi er LITT usikre på kjønnet da jordmor sa gutt og lege på Majorstuaklinikken påsto jente i begynnelsen av ul timen også gutt på slutten.......
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Det var da jævlig til mas!!!!!! Dra til utlandet å ordne det hvis det er så forbanna viktig for deg hvilket kjønn du får!
Tuppamor Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Vår lille ble unnfanget rundt el tror jeg. Vi prøvde ikke på å få barn da jeg ble gravid. Jeg viste ikke at jeg var gravid før jeg var i 6 uke. Tenkte at det var influensaen som hadde forsinket menstruasjonen min. Men nei da det var lillegutt. Men syntes det var rart å ha menssmerter men ikke mensen. T
Tuppamor Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Vår lille ble unnfanget rundt el tror jeg... Men vår lille var ikke planlagt. Viste ikke at jeg var gravid før uke 6. Trodde det var influensaen som hadde forsinket mensenen. Men reagerte selvsagt da jeg hadde menssmerter, men ikke mensen. Tror det er vanskelig å planlegge kjønn på barnet. 50 % sjangse uansett. Men jeg har hørt at hvis man har hyppig sex blir det jente og lite sex(mindre) blir det gutt. Også hvis man gjorde det doggystyle ble det gutt. Håper noe fornuftig kom ut av dette. Lykke til.
♥Rime♥ Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Jeg tror det er omvendt.. for jente spermiene er sterkere enn guttene. Så hvis man har sex en dag så kan jente spermiene klare å "vente"oppholde" seg til du har eggløsning. gutte spermiene klarer ikke det... Hehe,dette ble litt av ett rot men håper det var forståelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå