Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Hadde dere sex bare på EL dagen? altså dagen før eller på selve EL dagen? Eller hadde dere sex i dagene før det igjen også?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Har null peiling, men gutt ble det...he he.
3barn+en spire Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Hei jeg er gravid skal få vår gutt nr 4. Skjønner ikke spørsmålet ditt.EL dag hva er det???
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Hehe vi hadde hver dag, jeg var litt lettere å be når vi skulle lage baby. Tror vi ga oss etter el en gang, vet ikke helt når el var.
Gjest ->>- Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Husker ikke, men sex har i vårt tilfelle fint lite med reproduksjonen å gjøre. Sperming skjedde rundt fjorten timer etter el, og gutt ble det. Forøvrig tror jeg ikke bæret på teorier om hva som fører til hvilket kjønn, i og med at man på den type klinikker vi benyttet alltid spermer etter el, og kjønnsfordelingen blant barna som produseres er jevn.
lanoforliten Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Varer ikke eggløsning noen dager da??? Vi hadde det midt i eggløsningen iallefall..og det ble gutt. Jeg har hørt at man lettere får gutter når man har sex midt i EL enn før EL for jentespermiene skal visst leve lenger enn guttespermiene. Ikke vet jeg....
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Med gutt nr 1 hadde vi kun sex på el-dagen. med gutt nr 2 hadde vi sex noen dager før el og noen dager etterpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå