Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg har kjøpt str 20 i støvler til Sander på 18mnd nå, men dem detter hele tiden av! Finnes det støvler i str 19 noen plass? Dem i barnehagen har testa med ullsokker nedi, men det blir jo så fort varmt og klamt. Vi hadde noen i str 18, men dem er nettopp blitt for små, det er støvler som er mange år gamle. Takk for svar:)
Beama Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Ja.. det finnes støvler i str. 19=) tror de vi har hatt er av merket pony=) Også finnes det noen støvler som har knytting på toppen.. de er også litt greie iallefall på min jente som sparker av støvlene med vilje hele tiden;)
Beama Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 på www.skoringen.no fant jeg støvler fra skofus til gutt i str. 19=) Og det er er blant annet Euro sko som selger ponny (www.eurosko.no)
gærne ko Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Vi har både Ponny og Vikingstøvler i størrelse 19. Trur Ponny er litt større i størrelsen enn Viking. Dei dett i alle fall av heile tida, så vi kjøpte et par heilt enkle Vikingstøvler. Disse passer foten til sønnen vår bra, han har bedre balanse med dei, og dei dett ikkje av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå