Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Er så drittlei av å ha vondt!! Siden jeg ble gravid har det ikke vært en dag uten at det er vondt noe sted. Myyye plaget med bekkent. Og mye vondt i magen, på sidene.. Greier ikke glede meg pga dette. Alle snakker om hvor koselig det er og være gravid. Og ingen skjønner når jeg sier at jeg bare har mye vondt. Får bare høre at sånn hadde ikke jeg det. Legene finner ikke noe galt. Men sier bare at noen får masse uforklarlige smerter i forbindelse med svangerskap.. Er det bare meg her i værden som har såkalt uforklarelig vondt i magen?? Jeg har mest vondt på høyreside..
Athravil Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Har hatt mye av det jeg tipper er ligamentsmerter, særlig på høyre side. Så vondt at det er nesten umulig å stå på høyrebenet... Det har heldigvis begynt å roe seg, og det er blir ikke så vondt om jeg er flink til å bevege meg og ikke sitte stille for lenge av gangen. En dag foran datamaskinen i kontorstol er umulig. Sliter også med fordøyelsen og blir mye oppblåst og får "spreng" altså vondt i tarmene, der også hjelper det med bevegelse, masse drikke og litt medisinsk hjelp innimellom. Ryggsmerter, delvis bekken relatert og delvis fordi jeg er generelt plaget med ryggen. Likevel, jeg stortrives som gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå