Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Og hvem andre kommer (om det ikke øspøser da:-) Vi kommer (rosa, klatten og sambo:-)
Ronja65 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Så fint. Regner med at vi også kommer.Hvis ikke regnet øser ned. Thyra har dessverre regntøyet sitt i barnehagen. Tar kanskje med meg min nabo som også er moden småbarnsmor:-). Gubben blir nok hjemme, tror jeg.
♥Snulder Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Vi kommer 4 stk. hvis det ikke øsepøser!! Med eller uten rullator ;=)
Reveenka Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Ojsan - skulle gjerne ha vært med, men har nettopp kommet hjem fra ferie og har stått begravet i skittentøy, samt pakket ut av en million bager og poser og sekker, og sortert masse løsøre som bare ble stappet inn i ledige tomrom i bagasjerommet da vi skulle dra hjem... Og nå har dere vel kommet dere hjem, forhåpentligvis... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå