Gå til innhold

Reveenka - kommer du imorgen???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvem andre kommer (om det ikke øspøser da:-)

 

Vi kommer (rosa, klatten og sambo:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint. Regner med at vi også kommer.Hvis ikke regnet øser ned. Thyra har dessverre regntøyet sitt i barnehagen. Tar kanskje med meg min nabo som også er moden småbarnsmor:-). Gubben blir nok hjemme, tror jeg.

Skrevet

Vi kommer 4 stk. hvis det ikke øsepøser!! Med eller uten rullator ;=)

Skrevet

Ojsan - skulle gjerne ha vært med, men har nettopp kommet hjem fra ferie og har stått begravet i skittentøy, samt pakket ut av en million bager og poser og sekker, og sortert masse løsøre som bare ble stappet inn i ledige tomrom i bagasjerommet da vi skulle dra hjem...

 

Og nå har dere vel kommet dere hjem, forhåpentligvis... c",)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...