Gå til innhold

Til Gutsbestebarn eller mayaya!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så her at dere har kjøpt slike stonz sko til barna deres. Jeg har ei jente på 10 mnd og hun vil være 1 år når hun starter i bhg i november. Lurer på om de skoene er gode nok til at hun kan ha de fra oktober til april i barnehagen.....?Er de varme nok og gode nok til å bruke en hel vinter for et barn som er mellom 11mnd-16mnd? Eller må jeg ha vinterstøvler i tillegg når hun er såpass gammel. Om hun går rundt 13 mnd for eksempel, kan hun da gå litt på dem de få skrittene hun tar ved en alderen med tanke på at sålen ikke er så tykk?

Blir veldig glad for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

dytt

Skrevet

Bør nok ha ullsokker inni dem om hun skal gå med dem. En skosåle er jo bedre isolert enn de skoene her. Hadde nok supplert med vanlige sko etter hvert. Men tror de er ypperlige så lenge de bare sitter og kravler rundt på bakken.

Skrevet

De er på en måte bare som en godt foret vanntett gymsokk under, så kan nok være ubehagelig å gå i singel med dem.

Skrevet

Ja, ullsokker må man ha inne i selvfølgelig. De anbefaler jo ikke sko før barnet kan gå bra uten støtte. Da skal de ha myke såler står det på svar fra HS på skofus sine sider. Hvor tykk er sålen da?

Skrevet

På bildene så viser de jo babyer som går/løper med de på bakken skjønner du.

Skrevet

dytter så mayaya ser.....

Skrevet

Nå der mayaya tråden også! Jeg har dessverre ikke fått mine i posten ennå, er jo bare noen dager siden jeg bestilte, jeg da.. Men jeg kan svare når jeg har fått dem :-)

Skrevet

Bestilte mine i stad fra Canada. Tror jeg bruker dem så lenge jeg kan siden det er det beste for den lille foten å lære å gå uten sko. Når hun går selv skikkelig og uten støtte sånn rundt 14 mndrs alder så er det januar salg og satser på å kjøpe ordentlige sko da:-)

Skrevet

Hvor gammel er barnet ditt da det skal bruke dem da?

Skrevet

mitt vil være tjaaaa... fra 9 mndr kanskje? og opp?

Skrevet

Selv om ikke tråden var til meg, blander jeg meg inn allikevel jeg ;-) Snuppa mi brukte Stonz fra hun var 4 mnd til 10 mnd, altså fra slutten av oktober til midten av mai, og de er geniale! Hun begynte å gå i begynnelsen av april, men krabbet lenge før, og med vinterdressen og stonz med ullsokker oppi var hun ikke kald en dag :-) De er helt suverene, anbefales på det varmeste!

Skrevet

Nå har jeg fått dem, og de virker kjempegode!!! Disse tror jeg blir toppers når kulden setter inn! Jippi! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...