Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Herregud!!!!!!! For litt siden kom hun på døren her og var kjempefull og stinka sprit.. og sier JEG SKAL SE BARNEBARNET MITT mens hun siklet.. Helvete ass.. Så nå er hun på vei til rehabhjemmet igjen..
esmase Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Huff da ((( Din mor eller svigermor? Sender deg en klem!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Nei svigermor.. Mamma døde for 3 år siden etter lang tids aggresiv kret:(
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 hahaha....sorry (så henne bare for meg), men det e BÆSTEMORA si det, makan til Svigerhælvette du har endtopp med da. kjempe trist med moren din da ;( Så må du sitte igjen med dette til ungen din...misunner deg ikke der,nei
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Det verste er at hu negentlig er ganske ålreit når hun ikke er psykotisk, full eller på valium Ungen ble jo livredd
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Huffameien da:o((( Håpe hun bedrer seg da, og får den hjelpen hun trenger....
Gjest Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 ja, de er da som regel greie da. bare så synd at en aldri vet hvor lenge det varer......Blir at en til slutt får nok av de!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Dakkar ungen din! Jeg opplevde selv å se en slekning fullere enn hva sunt er som lita, og det syntes jeg var skummelt. Håper bestemoren blir bedre da, forferdelig med alkoholproblemer.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Nå håper jeg hun blir der.. og at foreldrene hennes ikke drar henne med eg hjem igjen.. gikk jo ræva nå. .som jeg sa til de.. "neida hun kommer ikke til å sprekke" nei klrt ikke.. helt sykt å tro noe sånt etter bare 2mnd innlagt
Gjest Skrevet 11. august 2007 #13 Skrevet 11. august 2007 Huff, det tar nok mye mer en to mnd ja...kjenner til ei som måtte være et helt år jeg før hun kom seg :/
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Ja, de er gamle og tror ikke at sånt tar tid. De likte ikke at hu var blitt psykotisk og trodde de kunne se etter leilighet for henne allerede etter hun hadde vært der en uke. Det hele har endt med at hun har vært på perm hele tiden, ringt og fått blitt og så mistet hun plassen sin. Mannen min er utrolig deprimert nå over besteforeldren sine, og moren sin. Det skjønner jeg godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå