Gå til innhold

Forbaska drittbikkje!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere ikke hunden har vært å gravd i sandkassen til minsten og kommer løpende inn på nyvasket stuegulv og deiser den ekle skitne kroppen sin oppi sofaen etterpå??????????

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

når vi kom hjem hadde bikkja driti i gangen!!! JEG SPYR!!!! Og nå sitter han i dusjen, og bjeffer...og bjeffer...og bjeffer..... im going craaaazy

Skrevet

Den ekle skitne kroppen sin, og drittbikkje...

Hvorfor har du hund?

Og forklaringen til hvorfor han har vært i sandkassa og kommer løpende inn, må jo være at eieren ikke har luftet den.... I BÅND!

Skrevet

enig , er jo ikke hunden sin skyld. sånn er det å ha hund. har hund selv som spiste opp lister , dører og vegg til vegg teppet da hun var valp. nå er hun 7 år og verdens beste venn.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

fordi han er våt.... og lukter vondt...

Skrevet

Hunder driter fordi de er dritt-trengende, akkurat som oss. Hadde vel dritti i gangen du også Palmesus, hvis du hadde vært innstengt der og ikke kommet deg på dass!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det var da voldsomt så hissige man var da!!!!!! I alle dager. Ja, jeg hadde sikkert driti ned hele gangen jeg og. ELLER så kan det jo tenkes at han var dårlig i magen! Vi var tross alt borte i hele 2 timer! SKamme oss!!!

Jeg spurte ikke HVORFOR han dreit, eller HVORFOR han bjeffa, jeg bare sa det, jeg vet hvorfor!

Skrevet

Jeg håper du ikke skylder på bikkja di av den grunn? Det er da naturlig at bikkja har lekt seg i sandkassen hvis han er ute uten tilsyn og bånd? Og kan løpe inn uten at noen sjekker....?

Og hunder liker ikke å drite inne!!! Det er absolutt siste utvei, så hvis bikkja di har bæsjet inne palmesus, så har nok hunden din hatt det veldig vondt i forkant! Og sette den i dusjen alene? ER den møkketen så vask den og tørk den med en håndkle. Du straffer jo bikkja uten at den skjønner hvorfor...

Skjønner ikke at dere har hund hvis dere skylder på hunden noe som dere er skyld i selv..

Skrevet

Akkurat som med menn, unger og svigermødre, det ER lov å være irritert på bikkjer også!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

i fare for og gjenta meg selv.. han har blitt vasket, er våt, derav sitter han i dusjen. Ingen som straffer han, slapp helt av! Ingen som sa noe når vi kom hjem og gangen var full av dritt heller! Ingen kjeft, ingen straff, RO DEG NED!

Skrevet

er enig i det du sier men er jo selvsagt lov til å bli litt sur da.... og få ut litt frustrasjon.

Skrevet

I all verden, er vel i grunn din jobb som eier å passe på at hunden ikke får kommet seg i sandkassen hvis du ikke vil at den skal det.. Stakar liten, tenk så morro den har hattd et da! Selvom jeg forstår at du synes det er irriterende så er det jo faktisk ikke hunden sin feil, kan ikke forvente at en hund forstår sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...