Gå til innhold

UL spørsmål...

♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått vite jente- Blitt gutt???

Fått vite gutt- Blitt jente??

Jeg ønsker svar av dere her inne, som dere har opplevd selv... Og ikke mer enn 2 år tilbake i tid;););)

Takkitakk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iiiiiiiingen?....

D var rart at ingen hadde et eneste svar på dette...

Skrevet

Jeg har hadd en del flere ul enn bare den ordinære, men har fått vite riktig kjønn

Skrevet

D er ikke d at kjønnet spiller noen rolle for meg, bare veeeeeeeeeeeldig spent da sjø:) Å tror jeg venter jente da, pga av UL:)

Skrevet

har vært flere tråder om det tidligere og jeg mener at det er så og si ingen(i følge de trådene jeg har vært borti) som har opplevd å få jente når de har fått vite gutt. Derimot er det flere som har fått gutt når de på forhånd har fått vite at de venter jente. Men hvor ofte det faktisk skjer er neimen ikke sikkert.

Jeg har vært på to ultralyder og fått vite at jeg venter jente....håper sannelig det stemmer. Hvis ikke blir det en ekstremt feminin gutt,hehe!

Skrevet

Ja, her er d veeeldi mange innpå og prosenten som er feil blir jammen ikke stor av den grunn da;) Håper d er riktig jeg også..er så rosa-klein akkurat nå assa:D

Skrevet

Har ikke opplevd det selv men kjenner 4-5 stk her som har fått motsatt kjønn av det ul har sagt..

Skrevet

vet om 2 som har fått jente etter beskjed om gutt. Men det er jo bare 2 av sikkert 100 som jeg vet om da...

Gjest 5 andre
Skrevet

Fikk gutt i august 2006 - på hele to ultralyder sa de at det ble jente, men merkelig nok ble jeg ikke overrasket da pjokken ble lagt på magen..... De sier at det blir jente denne gangen oxo, men hakke kjøpt det helt :-)

Skrevet

vi har fått beskjed om jente...men jeg vil være helt sikker så vi skal på 3d ul den 24 august....d blir en femi gutt her og d er d som er inni der;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...