♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Fått vite jente- Blitt gutt??? Fått vite gutt- Blitt jente?? Jeg ønsker svar av dere her inne, som dere har opplevd selv... Og ikke mer enn 2 år tilbake i tid;);) Takkitakk:)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 11. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2007 Iiiiiiiingen?.... D var rart at ingen hadde et eneste svar på dette...
Gjest Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Jeg har hadd en del flere ul enn bare den ordinære, men har fått vite riktig kjønn
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 D er ikke d at kjønnet spiller noen rolle for meg, bare veeeeeeeeeeeldig spent da sjø Å tror jeg venter jente da, pga av UL:)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 har vært flere tråder om det tidligere og jeg mener at det er så og si ingen(i følge de trådene jeg har vært borti) som har opplevd å få jente når de har fått vite gutt. Derimot er det flere som har fått gutt når de på forhånd har fått vite at de venter jente. Men hvor ofte det faktisk skjer er neimen ikke sikkert. Jeg har vært på to ultralyder og fått vite at jeg venter jente....håper sannelig det stemmer. Hvis ikke blir det en ekstremt feminin gutt,hehe!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 11. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2007 Ja, her er d veeeldi mange innpå og prosenten som er feil blir jammen ikke stor av den grunn da;) Håper d er riktig jeg også..er så rosa-klein akkurat nå assa:D
KlemC 3småUnder3år Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Har ikke opplevd det selv men kjenner 4-5 stk her som har fått motsatt kjønn av det ul har sagt..
Mamzen Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 vet om 2 som har fått jente etter beskjed om gutt. Men det er jo bare 2 av sikkert 100 som jeg vet om da...
Gjest 5 andre Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Fikk gutt i august 2006 - på hele to ultralyder sa de at det ble jente, men merkelig nok ble jeg ikke overrasket da pjokken ble lagt på magen..... De sier at det blir jente denne gangen oxo, men hakke kjøpt det helt :-)
carina og *jentegullet* Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 vi har fått beskjed om jente...men jeg vil være helt sikker så vi skal på 3d ul den 24 august....d blir en femi gutt her og d er d som er inni der;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå