Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Den siste måneden har jeg hatt en ekkelt følelse i høyre lår, akkurat som om jeg er "lam" på et punkt, er den samme følelsen som når man er nedkjølt og f.eks tar varmt vann på. Er det samme stedet hele tiden. Er ikke vondt, men ubehagelig. Pappa dødei ung alder av hjerteinfarkt, og vi har mye blodpropp i familien. kan det være blodpropp? Er bare 20år, ikke røyker.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg har det på samme måte, øverst på venstre lår. Tror ikke det er blodpropp, har fått høre det bare er babyen som presser ned på det området og stenger for blodtilførselen. Men om du er bekymret ville jeg snakket med fastlegen om det. Bedre det enn å engste seg
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 se etter hevelse og fornadring i fargen og hvis det værker mye.ellers er det lurt å sjekke med legen for å kunne slappe helt av:)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Har det akkurat på samme måte, men hos meg kommer og går det. Og i tilegg til i låret sitter det i nedre del av magen og i underlivet.Står jeg eller går jeg en liten stund kommer det. Pleier å slippe taket etter at jeg har sittet ned en stund. Har hatt det ca siden uke 30. Hadde det sånn med første mann også. Det er nok noe som kommer i klem nå som han i magen begynner å bli stor. Tror ikke du trenger å være noe bekymret jeg.
Gjest Ut på tur Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Dersom du tror du har blodpropp bør du kanskje snakke med en lege istedenfor å spørre oss her som bare er synsere ? Graviditet endrer blodomløpet ditt så det kan jo kanskje gjøre noe så du kan få blodpropp selv om du er ung og ikke røyker dersom det ligger til familien. Trist om det går galt fordi vi sier det sikkert ikke er farlig..
mizz25 Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Heisann har ei venninne som fikk blodpropp i tredje mnd av svangerskapet,ho fikk kjempevondt i ryggen,så vondt at ho kasta opp KJÆMPE masse,så etterhvert ble hele foten fra låret å ned helt blå... ho hadde en stor blodpropp i låret,som gikk opp mot bekkenet... Men skada jo ikke å ta en sjekk
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 blodpropp kan være arvelig, men sjelden til jenter.. Men det betyr ikke at du ikke kan få det likevel ( altså, du kan få det uten å arve som hun over) mest gutter som arver dette.. samme med høyt blodtrykk. men jeg er ingen lege, så om du lurer, ville jeg som de anbefaler over, snakke med legen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå