*Urolig* Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 En uke siden mensen skulle kommet! Dette er skummelt og kjekt på samm tid! Tenk viss jeg virklig er gravid! Jeg skal ta test, bare vente litt til, blir bare skuffa viss den er negativ..
Vesla89 - Er lei! Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Jeg har heller ikke fått mensen, men negativ test 3 dager etterpå. Skjønner ikke hva dette er...
*Urolig* Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 Når skulle du hatt mensen vesla89 ? Har dere prøvd å bli gravid? Vi har ikke prøvd denne mnd vi, så merklig viss jeg blir gravid nå egentlig...
Vesla89 - Er lei! Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Skulle hatt den på onsdagen eller noe... Prøver ikke så hardt vi heller, tar alt som det kommer. Men er så rar om dagen. Så enten er jeg sprø eller så er det noe galt.
Miss L å di Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Ta test da vel!!!! Spennende dette! c",)
*Urolig* Skrevet 11. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2007 Siden dere ikke har prøvd og testen er negativ så er du kanskje ikke gravid, men kanskje du ønsker det så veldig at du føler at du føler deg rar, på en måte ? Ikke vet jeg, men siden den er negativ... Men viss du håper på å bli gravid ( som jeg går tror utifra nicket ditt) så håper jeg du er gravid=)
Vesla89 - Er lei! Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Vet det... Er nok det, bare kroppen som tuller. Men vi får se. Liker ikke å være så svimmel, varm, småkvalm og rar. Også har jeg hatt noe som ligna på festeblødning. Hehe. Kroppen er rar. Men må stikke jeg, skal på radioen å jobbe. Så får ikke svart mer. LYKKE TIL!
villemo Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 så spennende da!!!!selv gikk jeg fjorten dager over før jeg turte og ta en test...turte egentlig ikke da heller, men pappa`n var jo litt spent og!:-)) Lykke til med testen!!!!skal krysse fingrene for at den er positiv jeg!:-)
Labambie Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 ta nå den testen da! hehe! nå blei jeg sååå nysgjerrig
bell3, fikk gutt Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Jeg tok test to uker etter jeg skulle ha mens, og den var negativ, tok en ei uke etter og da var den positiv...... Så det kan jo bare hende dere er like "treige" som meg....... LYKKE TIL, og hold oss oppdatert. Det er så spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå