Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 bør jeg ringe barsel da?? vi kom hjem i dag.
veslamøy Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 hvem blør? og jeg antar du mener navlen? Er det babyen din? og blør det mye? Om det blør bare litt så kan du jo legge en liten bandasje over, og om ikke det slutter og blø, kan du jo ringe barsel for og høre.. men antar at dette ikke er noe farlig, er jo et sår der navlestrengen har vært festet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå