Gå til innhold

Kjenner hodet til babyen !??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg tar opp i skjeden er det HELT hardt.. Hvis jeg bøyer fingrene opp mot magen liksom.. Er dette hodet til babyen? Nå nekter kjæresten min å ha mer sex :/ Æsj, 9 dager til termin, og vil gjerne ha han ut etterhvert:P

Lurer også på hvordan jm kjenner om man har åpning. Bruker hun bare fingrene? Kommer ikke til bunns med fingrene jeg, så skjønner ikke helt hvordan i så fall.. (og jeg har lange fingre:P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du dette har jeg også opplevd! Det er som jeg kjenner hodekskallen til bebisen... Å når jeg liksom "dytter" litt på det harde, sparker ungen samtidig som det harde flyter litt opp, og så lander på fingern min igjen.

Passe creepy!:P

I min 29. uke bare jeg da. Men han har liggi med hodet ned i mange uker,...

Skrevet

Uff høres skummelt ut, hehe.. Jeg har tenkt på det jeg også, men får meg ikke til å ta oppi der,,synes det er litt ekkelt. Men har spurt mannen min om han kan kjenne noe når vi har sex og det gjør han ikke.

Men tror dere det er så lurt å rote oppi der, tenker på lange negler osv som kan rispe..

En annen ting, ..tror dere vi kan kjenne hodet da når det ligger en "pose" med vann forann?

Skrevet

Nei, "roter" jo for all del ikke oppi der, men er jo trygt med sex så da kan det ikke være farlig å kjenne forsiktig med fingrene.

Nei, synes det er rart at vi kjenner det så tydelig med tanke på at den skal ligge i en "pose" vann. Men sambo syns hvertfall det var så tyydelig at det måtte være hodet, og at det var ikke mye mellom fingrene og hodet til babyen at han nekter ha sex.. Selv om jeg prøver å overbevise han om at det nok er ufarlig.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...