Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 dette skjedde min kjære utenfor en Essostasjon. Min kjære erog mener selv - han er relativt oppmerksom, så dette kan skje ALLE...han stod og fylte bensin , mens to jenter begynte å vaske frontruta hans. de hadde på seg små t-skjorter, og puppene datt nesten ut..De spurte så om skyss til et sted i nærheten, og mannen min sa følgelig ja. Så begynte de å ha sex med hverandre, før de tilfredsstilte mannen min oralt ----OG stjal lommebok, cder og mobil - det meste av verdi... Min kjære ble frarobbet lørdag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag og igjen på fredag. så pass på alle sammen...:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Hihihihihi..........og sånn går nu dagan;-)
blond Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Jeg synes du er skikkelig kjip som henger meg ut sånn!! PS! Hils mannen din!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Hilser visst tilbake.... hm, han er nå litt søt og, da...Sååååå lettlurt, da. Er det rart jeg elsker han:-)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 hæææææææææææææææææææææææææææææææææææ?? Du og? Trodde det var en engangstilfelle som skjedde en syv-åtte ganger, jeg?? mannen min angrer, så!! han skal på byen idag, det er så deilig å vite at jeg kan stole 100% på han!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå