Gå til innhold

Hjelm til babyer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vår lille gutt har begynt å reise seg opp mot ting. Problemet er bare at han ikke har kontroll.Han har hatt et par fall der han har slått hodet, og det er ikke noe morsomt:( Det er vanskelig å hele tiden ha kontroll på han,så jeg tror det hadde vært greit med noe som beskyttet hodet litt. Er det noen som vet om det finnes hjelmer til så små barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag fikk vi låne en hjelm på helsestasjonen. Den har allerede tatt av for et par dunk:) Flere som har ivrige småtasser?:) Den hjelmen funker bra.Ser litt morsom ut da, men det viktigste er jo at de ikke slår hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen svar, er bare imponert over at gutten allerede reiser seg! Blir nok lenge til vi får samme problemet her i gården, snuppa vår har akkurat begynt å åle seg noen cm på gulvet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

 

Vet hva du "sliter" med. Min jente reiste seg opp 6 1/2 mnd gammel, og da ble det mye knall og fall. Vi fulgte etter henne hele tiden, men nå har hun virkelig blitt kjempeflink! Faller ikke så ofte og da mer kontrollert. En trøst til deg er at det tar ikke så lang tid før de vet hvordan de skal ramle.

 

Lykke til!

 

*mamman til turbojenta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;) Går mye bedre nå ja:) Han er nå 8 mnd, og nå står han alene på gulvet uten noe å holde i. Har ikke tort å ta noen steg enda, men det ser ut som han har veldig lyst. Men har iallfall skjønt at han kan slå seg. Mer enn han gjorde da han var 6 mnd og reiste seg..:) Så nå venter jeg i spenning på når han tar sine første steg alene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...