Gå til innhold

sterke kynnere + slim??

Anbefalte innlegg

Skrevet

forje gang jeg måtte ringe til sykehuset pga kynnere, sa de at d ikke var grunn til bekymring hvis d ikke var noe slim eller blod..

men nå trur jeg d er kommet slim.. eller vet ikke om d er bare mer utflod..?? burde jeg ringe føde avd?? er bare 32+4..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter..

Skrevet

lurer jeg og,for jeg har hatt slim med blod i dag...ikke lyst friskt blod...bør jeg ringe føden...ser ut som du hadde fått beskjed om det...

Skrevet

Jeg la inn et innlegg i går tidlig om nos lignende. Tror det ligger på side 3 nå. Jeg hadde nesten regelmessige ubehagelige kynnere natt til fredag i 5 - 6 timer.(3-10 min imellom og helt umulig å sove..). Fredag kom det masse slim som minnet om slimproppen.., men ikke noe blod i. Det var ikke utflod. Ringte føden og de sa jeg skulle ta det med ro, men at det ikke var indikasjopn for akutt sjekk. Jeg skulle ringe legen min mandag og evnt ringe dem igjen hvis noe skulle skje. Jeg er 32+0 i dag..Jeg har blitt veldig engstelig av dette og planlegger å få sjekket livmorhalsen i morgen den dag hvis mulig. Hvis alt er bra er det jo dumt å gå bekymret de neste 8 ukene. Og er den utslettet må jeg jo ta det helt med ro så bebyen blir der inne så lenge som mulig.

Jeg har fortsatt mye kynnere men ikke så ofte. Er dog ikke mye bevegelse som skal til.. Litt murringer nederst i magen og ryggen innimellom også. Dessuten er jeg kjempe sliten.. Men får se hvordan det går i morgen. Lykke til :) Håper vi beholder de små derinne en strund til. er jo ikke sikkert det er noe galt.

Jeg har en gutt på snart 5 fra før. Også med han hadde jeg mye kynnere helt fra uke 16-17. Ikke noe galt på ul av livmorhals i uke 25. Han ble født kun 4 dager før termin. Så kan godt hende alt er bra nå også, men føler det er gost å få vite sikkert.

Skrevet

oki. takk for svar:) skal på kontroll hos jormor i morgen, så d blir spennende..:) har ikke vært på kontoll på 5 uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...