LINDA*** Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Så du er her neda???? Er det ikke noe liv i eggstokka dine eller?? ps: fiffi note heh pling-plang
Gjest Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jupp...ser ut til å være stucked her på bligravid. Skal jo ha trillinger, og da må tidspunktet times veldig godt. Ingen vits å bli gravid med bare èn vettu når man skal ha et helt ishockeylag! Det skjønner du vel... Må satse stort fra begynnelsen av! Så nå satser jeg på at lap, pergo og fullmåne (når den måtte komme) sørger for at trillingene ankommer planeten snart. Enn du da? Ungen din er vel ikke så nyklekt lengre??
LINDA*** Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 njei, han er 3 mnd. Snart fotball-proff! Ishockey ække helt hans greie. Litt ustødig på skøytene, serru;) Trillinger ja...? Ække det bare å ha sex 3 ganger etterhverandre og så får du de? Hm. (For vi har bare hatt sex én gang og fikk, typisk nok, kun en unge;) neida så...
Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 SIer du det ja... Da skal vi prøve det ved neste el: sex 3 ganger i døgnet ved positiv el-test! Skal se det hjelper på å få fram trillingene Syns nesten dere satset litt for lite siden dere bare fikk en unge...hmmm... Et fotball-lag er jo tross alt en del større enn et ishockeylag Jeje...nå får jeg sove av meg vin-rusen tenker jeg Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå