Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Hei, så ikke innlegget ditt før idag! Men det stemmer forsåvidt det hun sa. Men alt forsvinner ikke ut, så uansett bare du har fått i henne pillene vil de virke på henne, men kanskje litt på deg også:-) Det jeg pleier å gjøre er å helle de ut i korken på glasset (om du har fått et helt glass da) Evt røre det ut i litt vann (bruk trepinne, ikke metall) og gi det i flytende form. Godt at hun allerede er bedre:-) Hvordan går det med henne idag? Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2007 Hjelpe meg å holde denne oppe - please:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 Takk takk, du er snill og grei:-)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Hæ? Når jeg fikk homeopat medisiner til vesla mi (for at hun skal spise bedre) så sa de ikke at jeg ikke kunne ta i pillene, eller at dersom jeg skulle blande de ut i vann så måtte jeg bruke en trepinne? Hvorfor det?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2007 Det er fordi når man kommer i kontakt med middelet så starter virkningen og derfor skal ikke andre enn pasienten være i kontakt. Det med trepinne istedetfor metallskje er ifbm med at det kan påvirke middelet:-)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Snodig... Synes dette høres merkelig ut jeg... Men har ikke tatt i de - og får bruke trepinne og røre ut med da. Var det ikke litt rart at jeg ikke fikk beskjed om dette da vi fikk resepten?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2007 Jeg har brukt homeopati i over 20 år og har alltid fått denne beskjeden (har vært hos 3 ulike homeopater:-) Men når man vet hvordan homeopatisk medisin fungerer, så er det logisk:-)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Stoler på deg jeg vet du! )
Gjest Skrevet 11. august 2007 #16 Skrevet 11. august 2007 Hei :-) Hun er bedre og har faktisk startet i barnehage :-) Men hun har enda litt vondt og er hoven og rød. Det som var utrolig kjipt var at da jeg hentet henne i barnehagen i går hadde noen gitt henne smokken til en kjempeforkjøla jente....og Mimmi har enda masse sår i tannkjøttet. Håper ikke det gjør det værre!!! Nå tar hun pillene fra t skje, virker som hun synes de er gode nå. Jeg sier det er nam nam, og hun gaper. Værre få henne til å gåpe når hun har skikkelig vondt. Superdupertps det med homeopat altså, jeg tror jammen det hjelper for henne :-) Så tuuusen takk igjen!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 11. august 2007 Så godt å høre at det hjelper henne, lille gullet ditt:-) Håper du har det så godt som du kan, og at du klarer å glede deg over det som venter deg snart:-) Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå