Gå til innhold

Ikke lenger så hotte Charlotte :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

så ikke innlegget ditt før idag!

Men det stemmer forsåvidt det hun sa. Men alt forsvinner ikke ut, så uansett bare du har fått i henne pillene vil de virke på henne, men kanskje litt på deg også:-)

Det jeg pleier å gjøre er å helle de ut i korken på glasset (om du har fått et helt glass da) Evt røre det ut i litt vann (bruk trepinne, ikke metall) og gi det i flytende form.

Godt at hun allerede er bedre:-)

Hvordan går det med henne idag?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg å holde denne oppe - please:-))

Skrevet

Takk takk, du er snill og grei:-)

Skrevet

Hæ? Når jeg fikk homeopat medisiner til vesla mi (for at hun skal spise bedre) så sa de ikke at jeg ikke kunne ta i pillene, eller at dersom jeg skulle blande de ut i vann så måtte jeg bruke en trepinne? Hvorfor det?

Skrevet

Det er fordi når man kommer i kontakt med middelet så starter virkningen og derfor skal ikke andre enn pasienten være i kontakt. Det med trepinne istedetfor metallskje er ifbm med at det kan påvirke middelet:-)

Skrevet

Snodig... Synes dette høres merkelig ut jeg... Men har ikke tatt i de - og får bruke trepinne og røre ut med da.

Var det ikke litt rart at jeg ikke fikk beskjed om dette da vi fikk resepten?

Skrevet

Jeg har brukt homeopati i over 20 år og har alltid fått denne beskjeden (har vært hos 3 ulike homeopater:-)

Men når man vet hvordan homeopatisk medisin fungerer, så er det logisk:-)

Skrevet

Stoler på deg jeg vet du! :o)

Skrevet

sænkju;-)

Skrevet

dytt

Skrevet

dobbeldytt, sånn at hun ser:-)

Skrevet

Hei :-)

Hun er bedre og har faktisk startet i barnehage :-)

Men hun har enda litt vondt og er hoven og rød. Det som var utrolig kjipt var at da jeg hentet henne i barnehagen i går hadde noen gitt henne smokken til en kjempeforkjøla jente....og Mimmi har enda masse sår i tannkjøttet. Håper ikke det gjør det værre!!!

Nå tar hun pillene fra t skje, virker som hun synes de er gode nå.

Jeg sier det er nam nam, og hun gaper. Værre få henne til å gåpe når hun har skikkelig vondt.

Superdupertps det med homeopat altså, jeg tror jammen det hjelper for henne :-)

Så tuuusen takk igjen!!!

Skrevet

dytt:=)

Skrevet

Så godt å høre at det hjelper henne, lille gullet ditt:-)

Håper du har det så godt som du kan, og at du klarer å glede deg over det som venter deg snart:-)

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...