Gå til innhold

Var ikke disse veldig billig ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser jaggu ikke dyre ut de, men husk at toll på 25% kommer på, for den slipper vi ikke unna. Vet ikke hvor mye de koster her i norge jeg komplett mener jeg?

 

 

Skrevet

Nå funket det :)

Men som jeg kan se så går det bare ann å få tilsendt hvis du bor i tyskland.

Var veldig billig da :)

en venninne kjøpte emmaljunga..?? vet ikke helt hvordan det skrives..hehe ..fra Polen.

Ihvertfall kostet den 7000 her i Norge og der nede fikk de den for 2500 med alt tilbehør. Så en jobbe kamerat tok den med hjem da han var på ferie hjemme. De har nå fått vogna og er kjempefornøyd :)

Så er du så heldig å kjenne noen som bor eller reiser hjem på ferie så er det jo kjempeflott :)

Skrevet

399 euro + 25% toll = kr 3985,39 pluss shipping.

 

Høres jaggu billig ut det!!

Skrevet

kidsroom.de supplies world-wide. We do differentiate thereby only between

transmissions within Germany and supplies in the European Union and

Not-European Union - foreign country. That is connected with forwarding expenses.

 

Orders from the foreign country must be paid in principle by credit card or Pre-payment

with 5% discount payment.

 

 

Nei de shipper hele verden, bare at man må betale med kreditkort :-)

Skrevet

Hmmm... kanskje de har Quinny i Polen også? Så kan jeg ansette en polakk til å hente den for meg hehe! De drar jo uansett ofte hjem for å besøke familie osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...