Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg har aldri hatt problemer med dette før, noen som kjenner seg igjen? Noen som har gode råd? Bruker rensemelk og god fuktighetskrem som ikke er fetende---samt lett skrubb et par ganger i uken... hva mer kan man gjøre?
el destino Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Hei Hadde samme problem sist jeg ventet ett lite vidunder men som desverre aldri fikk oppleve verden. Var så heldig da at jeg hadde en pappa som kjøpte svindyre preparater til meg for huden men som funket:-) Er nå 23 uker på vei men har ikke samme problem nå. Men tror det er ganske vanlig problem. Vær bare nøye med å rense huden, morgen og kveld. Samt frisk luft hjelper veldig godt også faktisk:-)
KristineH79 Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Jg sleit i beggynnelsen men kjøpte et renseskum på apoteket, og det hjelper for meg... Navnet er: cliniderm deep cleansing mousse..
mammamia<3 Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Har tre jenter fra før, da hadde jeg aldri en kvise noen steder. Da jeg gikk med gutten fikk jeg mye uren hud, nå er jeg gravid igjen og har IGJEN fått uren hud......
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Jeg fikk litt kviser da jeg ventet jenta vår for to år siden. Nå venter jeg gutt og har ikke en eneste kvise. brukte mase penger på dyre kremer for to år siden, men synes ikke de hjalp noe videre. ble helt fin etter fødsel igjen.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Hei hei =) prøv cler face fr apoteket, Å kremen A-krem =) Jeg hdde åsså det problemet, men så har eg brukt kremen å rensina i 3uker snart. Å har ikke vært plaget
babylu er blitt mamma:) Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Jeg har aldri tidliger vært plaget av uren hud,men nå er det ille om jeg ikke passer på huden..Har prøvd masse forskjellig men det som fungerer for meg er clinique 7 day scrub cream og en blå fuktighets maske fra Lancome som jeg har på hele natten,jeg er blitt helt bra av dette..Om jeg slurver litt er det tilbake på kort tid.. Hudpleieren sa det var viktig å ikke bruke dype skrubbe kremer men tilføre masse fuktighet..
BEA-77 Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Hadde masse kviser i første trimester, til og med på ryggen der jeg aldri har hatt kviser før. Dette har roet seg nå utover i annet trimester:)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Fikk noe helt sinnsykt med kviser den siste måneden i første trisemester. Tipper det hormonene i kroppen min som gjør et lite opprør. Jeg skrubbet, renset og gjorde alt for å bli kvitt dem, men igenting hjalp. Så begynte jeg å bruke solfaktor hver dag (som dagkrem) og passet på å få litt sol i ansiktet. Vet ikke om det var sola eller "rolige" hormoner som gjorde utslaget, men de er ihvertfall borte nå Er 17 uker på vei og kvisefri.. forelpig..
kokosyklus Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Har endel kviser i panna og rundt hake/munn. Hjelper ikke hvor mye jeg renser eller smører huden. Som om ikke det er nok er jeg også likblek etter å ha ligget inne med gardinene for i hele 1. tri:) Jeg har egentlig en fin blanding av hvit hud med blå ringer under øynene og spredte røde kviser. Innser nå at jeg må la kviser være kviser og går heller løs på vinterens rester av selvbruningskrem. Da kan jeg i det minste være brun og kvisete:) Lekkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå