Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg har termin 10 april, har slitt en del med luftsmerter, oppblåst mage og menssmerter siden jeg fant ut jeg var gravid, er så redd for å miste. Er mitt andre svangerskap jeg fikk en gutt for 3 år siden men kan ikke huske at magen var sånn sist
Trebarnsmamma30 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Tror det er ganske vanlig med menssmerter når en er gravid.. Hadde det endel da jeg ventet nr 1, og har også hatt endel nå... Har termin 1.april..
Teltpluggen Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Hadde masse menssmerter i første trimester jeg også. er nå 22 uker på vei;)
theafranord Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 jepp....har hatt en god del mens smerter jeg og. Helt normalt. Jeg skal ha den 15 april, og de er nå begynt å avta en del...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 Tusen takk for svar, jeg er bare så sliten om dagen også kommer menssmertene i tillegg og da blir jeg litt bekymret, skal til svigermor om et par dager og være der nesten en uke, gruer meg så mye til det også, for hun liker meg ikke, hakker på meg hele tiden, og hvis jeg sier noe overhører hun alt jeg sier
Tussa og Sofie Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Næmmen, fader heller, for en svigermor!! Du får snakke med mannen din om det, han burde i det minste stille opp for deg å irrettesette moren sin når hun går over streken, så det kan bli en slutt på det! Menssmerter hadde jeg også masse i begynnelsen forresten )
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2007 Jeg tror like mye at jeg har vondt i magen pga henne, er så redd for å miste fordi jeg er så anspent i kroppen fordi vi skal dit en uke, håper bare det går bra. Jeg vil bare grine nå merker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå