Labbetøs Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Hvordan skal man gjøre dette med keto-stix? Hvor langt opp på skalaen skal man før man brenner av fettlagrene i kroppen? Hvor bør man være for å gå ned i vekt?
så var vi 4 Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Det spiller ingen rolle hvor mørkt utslag du får for det sier noe om hvor stor konsentrasjonen er i urinen. Dette kan endre seg etter hvor mye vann du drikker.. Er du i ketose, så er du det.
Labbetøs Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Så dersom det er utslag bare helt nederst dær det står "spor" så er jeg i ketose? Kommer jeg til å gå ned da?
Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Litt ved siden av emnet: du bør ikke bruke denne kuren dersom du ammer.
Labbetøs Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 Jeg gjør ikke det heller. Jeg bare har kuttet ut potet, pasta og ris. Slanker meg ikke, og følger ikke ketolyse. Men dersom jeg går naturlig ned i vekt bare av det, så skader det jo ikke. Har noen svangerskapskilo igjen enda. Jeg valgte å rope på ketolysedamer fordi de stortsett vet noe om disse tingene. :-)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 OK =) Tenkte bare jeg skulle si det. Ammer selv...
Labbetøs Skrevet 11. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2007 Ja det er jo bare bra. Det er jo ikke alle som er klar over det. :-) MEN, ketolysedamer. Er det altså slik at man garantert går ned i vekt, når det er utslap på stix-en? Selv om det er bare minimum med utslag?
så var vi 4 Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 nei selv om du er i ketose trenger du ikke å gå ned i vekt, det er noen ting som fører til vektstagnasjon. For lite fett, karboer osv. Står en del om det inne på lavkarbo.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå