Gå til innhold

Hva skal dere spise i kveld?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tacopizza her i gården, er sååååååå godt atte!!!

Skrevet

Kylling, ris og salat. Mmmmmmmmm.......og en god film:)

Skrevet

Ostesuffle med skinke og bacon her...mannen digger det.

Skrevet

Pannekaker i dag og kylling snitzler med ost, poteter , gulrøtter og erter med sitron over i morgen :o) Har nettopp diskutert frem og tilbake her også, er nemlig så mat lei om dagen!

Skrevet

Tagliatelle med hvitløksmarinerte scampi i fløtesaus samt olivenbrød og aioli. Dessert blir vaniljeis med friske bringebær overstrødd med kokesjokolade.

Skrevet

Noe så kjedelig som lasagn her. mannen som fikk bestemme. har ikke spist lasagn på mååååånedsvis her i gården.

Skrevet

Kyllingwok med ris til her, er alene så orker ikke store greiene.

Skrevet

Min egen super gode omelett med salat til.. :)

Skrevet

Her er det marinert flintstek, fløtegratinerte poteter og salat^^, Mmmm, gleder meg allerede. hihi

Skrevet

tagliatelle er en form for pasta - tykk spaghetti:-) Alt sammen kommer mer eller mindre i ferdige pakker - varmer og rører litt. Ser mer avansert ut på trykk så jeg-.-...............

Skrevet

ååh. pasta ja, bare lurte for skulle lage en oppskrift som vi fant på nettet i går.. det var bilde av pasta og noe biffgreier å i den oppskriften stod det at vi trengte tagliatelle, men hadde ingen anelse om hva det var så vi droppa det.. Tok likevel pasta i siden det viste på bilde.. hehe..

Skrevet

Her blir det indrefile, grønnsaksblanding, fløtegratinerte poteter, god saus! Nam....gleder meg. I morgen er det middag hos svigermor:-)

God middag folkens:-)

Skrevet

Mannen baker pizza av speltmel.

Fyll: Buffalomozarella, cherrytomater, skinke, artisjokkhjerter, rødløk, oliven og fersk basilikum.

Spiser med masse frisk ruccolasalat på toppen så det blir jo faktisk sunt i tillegg til supergodt!

Skrevet

Dessert er friske bringebær med vaniljekesam og kanskje noen mynteblader fra balkongkassa. Prøvde vaniljekesam hos en venninne for noen uker siden, og er helt hekta. Veldig sunt, men smaker helt nydelig!

Skrevet

Vi har akurat spist nachos med hjemmelaget guacamole,salsa,ruccolo salat å rømme... Kjæmpegodt :)) (mett)

Skrevet

Hjemmelagde kjøttkaker med kokte poteter og brokkoli.. Hihi :) Får komme meg på kjøkkenet nå.. blir sen middag i kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...