Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 er vel vanlig og være litt uvel inn i mellom ,når man er gravid men kan det også komme av modning for eksempel? er det mange andre som er høygravid, og merker ubehag? er fullgått 35 uker idag, og fikk nå plutselig svette byge, litt små kvalm og litt mens smerter.. vondt i magen har jeg hatt siste nettene. føler på meg at det er noe som foregår.. ikke nødvendigvis fødsel! men kanskje at det driver og forbereder seg?
conney skal ha nr 2:) Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Du har det akkurat som meg..bare jeg er 37+3 Jeg har fått vite at det er modningsrier når jeg har vondt i magen.. i natt hadde jeg mye sånn + litt kvalme.. Har hatt det utover dagen i dag oxo følt meg litt sånn "rar" i kroppen, jeg vet etter at jordmor har fotalt meg at jeg er begynt å modnes:) Så ja det kan være modning på gang hos deg oxo, men det kan enda gå lang tid til fødsel... Kroppen forbereder seg nok på den store treningsøkta vi skal igjennom.. Men viss du skulle bli mye værre mer vondt, så burde du ringe føden, tilfelle du føder for tidlig.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 takk for svar fint og vite at det er andre som går gjennom det samme, hehe bruker de og sjekke etterhvert om det er modning på gang? hvordan isåfall? helt uten erfaring her, hehe
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 HI er like langt som meg å jeg sliter skikkelig med mageonde osv...auaa...termin 17sept formoder jeg=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå