Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 noen som vet i hvilken uke man har mest sjans til å få sett masse på 3d ultralyd??
majsenna™ Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg skal i uke 31. Fikk vite at det var en av de siste ukene de anbefalte ettersom det ble trangt og vanskelig å få gode bilder etter dette..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 På Majorstuaklinikkens hjemmeside står det at det er best mellom uke 24 og 34.
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 tror uke 26 er det optimale..da er den ikke for tynn"lite fett" og ikke for liten plass....
majsenna™ Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Ja.. for meg var det viktig at den ikke var for "tynn". Synes nesten det var litt skremmende på ultralyd i uke 19..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå