Gå til innhold

3d-ultralyd, hvilken uke er best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet i hvilken uke man har mest sjans til å få sett masse på 3d ultralyd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal i uke 31. Fikk vite at det var en av de siste ukene de anbefalte ettersom det ble trangt og vanskelig å få gode bilder etter dette..

Skrevet

På Majorstuaklinikkens hjemmeside står det at det er best mellom uke 24 og 34.

Skrevet

tror uke 26 er det optimale..da er den ikke for tynn"lite fett" og ikke for liten plass....

Skrevet

Ja.. for meg var det viktig at den ikke var for "tynn". Synes nesten det var litt skremmende på ultralyd i uke 19..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...