Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 hihi... eller jeg skulle iallefall oenske d avogtil;) For noen uker siden, droemte jeg heeele veien at jeg fikk baby... og hver gang, var det for tidlig.. men babyen var allikevell helt ferdig... Det som ogsaa var litt rart, var at jeg aldri droemte om selve foedselen.. Sa hele veien til samboeren min, at viss denne babyen kommer foer termin, saa er jeg sanndroemt hihi:P Ikke at jeg tror jeg er det da:P Men naa har det seg slik at jeg skal ha ks 10 dager FOER termin.. saa da vil jo droemmene mine paa en maate stemme... Babyen kommer foer tiden.. men kommer til aa vaere helt ferdig.. og jeg skal ikke gjennomgaa noen foedsel.... :P Samboeren lo av meg naar jeg kom fram til dette... hihi. jeg kan da iallefall faa laaaate som jeg er sanndroemt:P Men uansett.. sanndroemt eller ikke. saa er det jo ganske morsomt allikevell
Gjest Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 hehe ja da syns jeg at du er sanndrømt altså =) snart keisersnitt nå altså! woho, om 5 dager er du mamma!!!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Heheh.. ja jeg kan ikke fatte d selv.. gaar i min egen lille boble om dagene.. og det rareste av alt er jo at siden jeg fikk denne nyheten.. saa har dagene plutselig begynnt aa FYKE av gaarde.. men klager ikke jeg.. kan bare ikke fatte at det bare er 5 dager igjen.. ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå