Gå til innhold

Kommer energien tilbake etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er HELT tom for energi. klarer så vidt å stå oppreist om dagen... har hatt et skikkelig rush siste uken der jeg har gjort masse fornuftig, men nå er jeg helt ødelagt. det er faktisk like ille som da jeg gikk sykemeldt pga utbrenthet! klarer så vidt å komme meg opp av sofaen, og hvis jeg gjør noe fornuftig så er det bare i 5 minutter, og så må jeg sitte meg ned og slappe av. får hodepine og blir svimmel av å gjøre noenting som helst, og å gå i butikkene er et mareritt. blodtrykksfall og dritt og lort... håper virkelig energien kommer tilbake, ellers vet jg ikke hvordan jeg skal klare å ta vare på hus og barn altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjett om den gjør:) Var halvt død i ukene før jeg fødte og orket ikke å gjøre noenting! dagen etter fødselen var jeg ute å gikk lang tur og kunne egentlig tenkt meg å tatt en løpetur! Kjempeforskjell og utrolig deilig!

Skrevet

Oj, ja det høres jo bra ut da! får håpe jeg får det sånn også... men ser på svigerinnen min som fødte natt til mandag at hun er helt anderledes. hun er i mye bedre humør nå og ser ut som om hun har det strålende=) så håper det blir bra igjen!

Skrevet

huff da vennen...:S

hørte ikke noe kjekt ut...:(

kan ikke helt svare på spm ditt dessverre siden jeg egentlig hadde energi hele veien..

men man blir mye bedre etter fødsel,da har man iikke den tunge magen lenger og kroppen har bare seg selv å holde gående så det blir nok myye bedre.:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...