Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 hihi... eller jeg skulle iallefall oenske d avogtil;) For noen uker siden, droemte jeg heeele veien at jeg fikk baby... og hver gang, var det for tidlig.. men babyen var allikevell helt ferdig... Det som ogsaa var litt rart, var at jeg aldri droemte om selve foedselen.. Sa hele veien til samboeren min, at viss denne babyen kommer foer termin, saa er jeg sanndroemt hihi:P Ikke at jeg tror jeg er det da:P Men naa har det seg slik at jeg skal ha ks 10 dager FOER termin.. saa da vil jo droemmene mine paa en maate stemme... Babyen kommer foer tiden.. men kommer til aa vaere helt ferdig.. og jeg skal ikke gjennomgaa noen foedsel.... :P Samboeren lo av meg naar jeg kom fram til dette... hihi. jeg kan da iallefall faa laaaate som jeg er sanndroemt:P Men uansett.. sanndroemt eller ikke. saa er det jo ganske morsomt allikevell
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 ha,ha,ha..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 morsom du var da anonym....
KA.BE Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Morsomt det med drømmer og graviditet - sist jeg var gravid visste jeg ikke kjønnet og drømte stadig vekk at vi bar babyen frem til dåp og når presten spurte hva barnet skulle hete fikk vi panikk - visste jo ikke hvilket kjønn det var. Dermed måtte vi av med bleia og sjekke - og det var ei jente. Når fødselen kom fikk vi ei velskapt jente. Denne gangen vet jeg heller ikke kjønn og har nesten samme drøm - folk kommer på besøk og spør hvilket kjønn det er og jeg aner ikke.Hjelp. Må av med bleia og i drømmen er det en liten gutt. Kanskje stemmer det denne gangen også......... Sanndrømt eller ei - morsomt er det med disse drømmene som er så virkelige og har et trygt og koselig utfall :-):-) Lykke til med KS forresten.... - jeg skal ha KS 23.08...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 11. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2007 hihih.. naar du sier d saa har jeg faktisk droemt at jeg har faatt baade gutt og jente... litt annenhver gang liksom... men de fleste gangene, saa vet vi ikke hva kjoenn det er.. og har gaatt selv og lurt paa dette heheh:P har ogsaa maattet ta av bleia for aa sjekke... hihi.. men der kan jeg jo ikke ta feil da.. for har jo droemt begge kjoenn hehe.. og en av delene er det jo Morsomt at flere velger aa ikke vite kjoenn Takk for lykkeoenskninger... oensker deg ogsaa lyyyykke til med ks den 23
KA.BE Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Takk for det! Synes det er helt utrolig at jeg snart skal møte nurket i magen. Har endelig innfunnet meg med at jeg må ta KS også - og nå er jeg egentlig bare veldig glad for at jeg ikke skal gå helt til 4. september og kanskje overtid i tillegg. Vet ikke om jeg hadde taklet det:-)................ Er en tikkende hormonbombe - tror ihvertfall ikke min tålmodige mann hadde taklet det..................;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå