vårspiren Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg skal selge min OTH tvillingvogn, og nå er det ei som lurer på om jeg kan sende den hvis hun kjøper den av meg. Men jeg vet litt for lite om hvordan det foregår. Noen som kan gi meg en liten innføring? Hvordan får man tak i egnet emballasje og hvordan er det vanlig å pakke den inn? Er det f. eks. tilstrekkelig å bare få tak i et par poser av den typen man får på flyplassen eller er det best med papp eller noe annet? Håper noen kan være så snill og hjelpe meg her! :-)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Pakk den inn i f.eks bobleplast og masse teip. Eller du kan høre på barmeutstyrsbutikk om de har store esker. Sendte nettopp ei vogn i posten. Hadde ikke eske til den, men en eske som hadde vært utenpå en høystol. Vognen passet akkurat, det gikk ikke ann å rikke den oppi der, og det tror jeg er bra, at den ikke slenger rundt oppi eska. Så la jeg ekstra papp inni eska på utsatte steder, hvor jeg så at vogna kunna komme ut. Så teipa jeg masse. Og vogna kom hel frem.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 da jeg sendte vogna mi, så pakket jeg den inn i underlagsfilt,søppelsekker og en flypose til slutt. surret aviser rundt understellet så det ikke skulle bli riper på d. var ingen skader på vogna da de nye eierne pakket den ut hjemme hos seg..
Hidjey Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Jeg solgte en CityBag (til Emmaljunga) Pappa fikk tak i en diger pappkasse på en byggeplass som han brettet ut og surra den rundt med tape.(han som fiksa det for meg da jeg var bortreist da noen endelig ville kjøpe den) Sendte den som egenembalert norgespakke (tror jeg det het) og i postoppkrav, kom på 180 kr..
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Jeg har pakket dem inn i papp og svarte søppelsekker. Teipet godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå