Gå til innhold

Hvor ofte støvsuger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg støvsuger 3 ganger i uka pga hunden røyter sååååååå innmari...

Golden retr av rase, blir snart gal av alle hårene.... Burde jeg støvsuge oftere når lillejenta kommer om noen uker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Tja, men mine fysiske evner for tiden blir det nok ikke mer enn en gang i uka ;(

Skrevet

du er flink!her vokser haugene med hundehår,støvsuger 1-maks to ganger i uka..men skal bli flinkere når babyen kommer:)va flinkere før også da,men nå når d er så kort tid igjen blir kroppen ekstra vond etter en runde med støvsugeren..

Skrevet

Jeg har to langhårete katter så støvsuger ca annen hver dag.. av og til hver dag. Har perioder jeg bare mååå støvsuge. :) Vasking blir mer sjeldent, hehe..

Du ser vel om du trenger å støvsuge oftere..hvis det er hår på tytter,pledd osv..

Skrevet

skulle ha støvsuget hver dag , har 2 katter og hund , men nå om dagen blir det litt sjeldnere....går over med tørr mopp hver dag da....litt enklere enn støvsugern....men tror jeg må få mannen til å ta over den biten...

Skrevet

Jeg har pledd å støvsugd hvær dag jeg da. Men nå har vi nett flytta inn i nytt hus og det er stort. ca 290 kvadrat så støvugen får kvile litt nå hehe

prøver å støvsuge annenhvær dag her da, men tørrmoppen er blitt en god venn :P

Skrevet

Pleier og ta den annenhver dag, noen dager blir det hver dag.

Har en hund som røyter litt, en jente på 2 og en samboer som er flink til og gå inn med sko...derfor kan det bli litt ofte.

Du kommer nok til og finne ut av det der. Du får ta det etter hvert.

Er det en dag det ikke passer så tror jeg ikke noen tar skade av det.

Skrevet

Oj, dere er bra flittige :-) Her støvsuges det som regel kun en gang i uka (avogtil to, spørs på hvor mye besøk man har osv), og da vaskes det også. Føler ikke at det trengs noe mere siden vi enda bare et to som bor her, og heller ingen dyr :-)

Men husmoren i meg dukker vel opp når lillemann har kommet til verden :-)

Er lov til å håpe på at husfaren også kanskje vil stille litt opp på det området etterhvert!

Skrevet

Det varierer veldig.... Kjøkkenet blir som regel tatt hver dag, for ungene smuler så sinnsykt når de spiser...... Ellers er det annahver dag på stua og i gangen og slikt. Soveromma er en gang i uka. Men det er sambo som gjør det, og ikke jeg....... AUAUAUAUAU

Skrevet

Huh?!

Har hund jeg og som slipper litt hår og drar inn sand, men gidder max støvsuge 1 gang i uka. Nå røyter hun helt sinnsykt, og siden jeg bare går hjemme, så har jeg støvsugd ca 3 ganger denne uka. Men det er fortsatt hybelkaniner her, og det er drepende kjedelig.

Vurderer å sy en sparkedress i microfiber til junior når han begynner å krabbe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...