liljepike med spire:) Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Hørte hjertelyd for første gang i dag. Har kjøpt en sånn babywatcher, fikk den idag. Hjertelyden lå på ca. 145. Det er så hærlig, for nå kan jeg slippe alle tanker om at babyen har dødd i magen min (som jeg tenker på rett som det er) Så glad så glad:)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 kor kjekt då.... Kor fe du kjøpe sann babywatcher??
liljepike med spire:) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Jeg kjøpte gjennom billigtester.dk. Får kjøpt i norge også men de er visst for tiden tomme.....
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Hvor langt er du på vei? klarer ikke å høre den, jeg er 18+0. Tror min er litt dårlig for når jeg setter den rett på pulsen min klarer den ikke registrere det en gang.hehe
liljepike med spire:) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2007 Jeg er 17 uker på vei. Gikk veldig fint å finne pulsen til baby, men fikk inn pulsen min ganske mange ganger før jeg hørte baby sin. Så fant jeg ut at det var lettere å finne viss man bruker masse sånn gel..... Så gøy, lurer på om jeg klarer å begrense meg i alle fall til en gang i uka:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå