min tur snart? Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg slutta på pilla for 3 uker siden,jeg har gått på en pille som heter cerazette,den legger "alt" i dvale,som en p sprøyte gjør,det jeg lurer på er hvordan dere som har brukt og sluttet på denne oppfattet det? Jeg har hatt endel vondt,fått litt sopp også,og ubehag v samleie,føler meg litt oppblåst og rar,regner m at det er normalt,men fader så dumt da:-) Da får jeg bare håpe at jeg ettervert kommer inn igjen på disse sidene,har et barn på 4,og håper å få en til etterhvert:)
Erisa* Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Det er vel normalt at kroppen blir litt rar første mnd etter p-pilleslutt. Men etter første mens ble det bedre med meg, i alle fall (brukte Trionetta, har ikke erfaring med cerazette). Jeg ble gravid i første periode etter første mens, altså ca 2 mnd etter at jeg sluttet med p-pillen. Håper kroppen kommer i balanse igjen snart, og at du blir fort gravid igjen!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 kan dessverre ikke svare deg på spm ditt men kanskje du kan svare på mitt? går på cerazette nå. hva mener du med legger alt i dvale ?
min tur snart? Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 Hei Kine. Da mener jeg at cerazette virker som p sprøyte nesten,at man ikke har eggløsning eller mensen. Jeg har hatt litt småblødninger innimellom,men har vært fornøyd med cerazette jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå