Gå til innhold

"ehhhh" , hemorider????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært noe plaget av hemorider... jeg har i hvertfall ikke kjent dem om jeg har hatt. Ikke i det første svangerskapet og heller ikke i dette.

Igår blødde jeg endel etter å ha vært på do og skvatt litt først, men tenkte jaja, da har jeg og opplevd dette med hemorider.

Men nå i dag blødde jeg enda kraftigere og det var myyyyyye blod i do etter besøket. Er dette vanlig?? Jeg merker jo ikke noe til disse hemoridene, er ikke ømt og vondt eller noe...Ikke er jeg spesielt hard i magen heller.

Håper noen kan svare meg på dette litt rare og ekle spm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er hemorroider du har, så kan i alle fall det forklare blødningene, for de kan forårsake ganske kraftige blødninger. Tror nok det er vanlig, men du kan jo ringe legen din bare for å skjekke:) Håper det gir seg!

Har hørt flere anbefale sånn krem som de selger på apoteket, det kan jo være verd et forsøk?

Lykke til!

Skrevet

Hvis det går hull på en kan det blø ganske kraftig. så lenge blodet kom ut for seg selv og det ikke var blod i bommelommen så er det nok ikke noe å bry seg om. Men hvis du er bekymret må du selvfølgelig kontakte lege eller jordmor =)

Skrevet

Hei,

Kan ikke svare på om det er hemorroider du har, men vil bare si at om det er det anbefaler jeg å prøve å smøre med honning i stedet for de kremene på apoteket. Jeg prøvde først med kremene, funka ikke noe særlig for meg i det hele tatt, men honningen gjorde susen! Billigere og bedre effekt, bedre blir det ikke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...