Audacious Angel Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg har aldri vært noe plaget av hemorider... jeg har i hvertfall ikke kjent dem om jeg har hatt. Ikke i det første svangerskapet og heller ikke i dette. Igår blødde jeg endel etter å ha vært på do og skvatt litt først, men tenkte jaja, da har jeg og opplevd dette med hemorider. Men nå i dag blødde jeg enda kraftigere og det var myyyyyye blod i do etter besøket. Er dette vanlig?? Jeg merker jo ikke noe til disse hemoridene, er ikke ømt og vondt eller noe...Ikke er jeg spesielt hard i magen heller. Håper noen kan svare meg på dette litt rare og ekle spm.
Erisa* Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Hvis det er hemorroider du har, så kan i alle fall det forklare blødningene, for de kan forårsake ganske kraftige blødninger. Tror nok det er vanlig, men du kan jo ringe legen din bare for å skjekke:) Håper det gir seg! Har hørt flere anbefale sånn krem som de selger på apoteket, det kan jo være verd et forsøk? Lykke til!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Hvis det går hull på en kan det blø ganske kraftig. så lenge blodet kom ut for seg selv og det ikke var blod i bommelommen så er det nok ikke noe å bry seg om. Men hvis du er bekymret må du selvfølgelig kontakte lege eller jordmor =)
Kate77 Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Hei, Kan ikke svare på om det er hemorroider du har, men vil bare si at om det er det anbefaler jeg å prøve å smøre med honning i stedet for de kremene på apoteket. Jeg prøvde først med kremene, funka ikke noe særlig for meg i det hele tatt, men honningen gjorde susen! Billigere og bedre effekt, bedre blir det ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå